Corporate Identity

Corporate Identity

De corporate identity, ook wel huisstijl genoemd, van uw organisatie of bedrijf is de eerste kennismaking van klanten met uw onderneming. Een heldere en consistente presentatie naar buiten vormt dan ook de basis van effectieve marketing, communicatie en reclame activiteiten.

Het gaat daarbij verder dan puur visuele zaken. Ontwerp, communicatie en zelfs het gedrag van uw organisatie dienen evenveel aandacht te krijgen tijdens een huisstijltraject. Huisstijl wordt vaak verwaarloosd en gezien het belang van een goede corporate identity kan dit dan ook de nodige gevolgen hebben voor een onderneming.

Marktkunde heeft de kennis en de kunde om alle facetten van het huisstijltraject uit te kunnen werken. Wij helpen u graag bij het bepalen, ontwerpen en uitdragen van een onderscheidende bedrijfsidentiteit. Hieronder vallen naam, logo, kleur, typografie (lettertype), vormentaal (stramienen/vlakken/curves/opmaak) en fotografiestijl.

Al deze elementen kunnen wij voor u doorvertalen naar briefpapier, visitekaartjes, enveloppen, offertes, facturen, presentaties, brochures, advertenties, reclame uitingen en natuurlijk een interactieve website of andere communicatiemiddelen.

 

Lees meer over Webdesign en Advertising.